Liederentafel

Liederentafel "Zingen houdt jong": vrijdagmiddag 21 juni 2024 -->

Wekelijkse activiteiten in D'n Bond

Voor meer info klik hier

Samen eten met ouderen

AFDELING VELDHOVEN-dorp / ZONDERWIJK / ’t LOOK

U bent op de website van de afdeling Veldhoven-dorp/Zonderwijk/’t Look. Hier vind u al onze activiteiten en houden wij u op de hoogte van wat er binnen onze vereniging gebeurt. Als u lid wilt worden dan vult u het formulier in onder het kopje “Lid worden?”  Daarmee stuurt u een email naar onze ledenadministrateur, die dan contact met u opneemt.

Veel plezier op onze website en we zien u graag in de toekomst als lid terug.
Aanmelden voor de website.

Zorg dat uw e-mailadres bekend is bij de ledenadministratie. Aanmelden gaat als volgt: Klik op het blokje “inloggen “ rechtsboven op deze pagina. Klik op “ aanmelden voor de website “ en ga verder met “ ik ben al lid van de KBO in Brabant “. Vul het formulier in en klik op versturen. Aan de hand van uw lidmaatschap nummer en e-mailadres controleert het systeem of u bij KBO-Brabant bekend bent. Is dit het geval dan krijgt u een rechtstreekse e-mail van KBO-Brabant met uw inlognaam en wachtwoord.

Hiermee kunt u dan inloggen op het besloten deel.