Vanaf 1970 werkt SWOVE aan het welzijn van kwetsbare burgers uit de gemeente Veldhoven en dan met name gericht op ouderen, mensen met beperkingen en hun mantelzorgers. Met een klein team van 11 professionals en met een netwerk van 215 gedreven vrijwilligers zit SWOVE in de ‘haarvaten’ van de Veldhovense samenleving. Om onze doelen te bereiken werken we nauw samen met maatschappelijke organisaties, vrijwillige organisaties, ouderenorganisaties, belangenorganisaties, woningcorporaties, zorgaanbieders, huisartsen en natuurlijk met de gemeente als opdrachtgever en op onderdelen als samenwerkingspartner.

Wat doet SWOVE allemaal? klik hier.

Persbericht: Dementiecafé Veldhoven gaat online in 2021

• Wat we wel gaan aanbieden zijn een aantal korte informatieve video’s over dementie gerelateerde onderwerpen. Deze video’s vindt u op het YouTube kanaal van SWOVE. We zullen maandelijks een video op ons kanaal publiceren. Wilt u dat we aandacht besteden aan een bepaald onderwerp? Laat het ons dan weten.
    voor link naar de video’s klik hier

Een aantal diensten van SWOVE zijn :