Nieuws uit het bestuur

Maart 2024

Tijdens deze vergadering in maart is Hans van de Molengraft aanwezig. Hij is de nieuwe-voorzitter van de KBO kring Veldhoven.
De kring heeft als motto: Ontmoeten, Ondersteunen en Opkomen voor onze leden.
Hij komt luisteren hoe wij het e.e.a. regelen, afspreken etc.
Omdat de kring bestaat uit 5 afdelingen binnen de Gemeente Veldhoven is het belangrijk voor hem om kennis te maken met deze afdelingen.
Niet elke afdeling heeft dezelfde ideeën en plannen.
De bedoeling is dat we van elkaar leren.
Vallen is een van de meest voorkomende redenen waardoor ouderen in het ziekenhuis terecht komen of minder valide worden.
Vaak gebeuren dezelfde ongelukken bij mensen.
Daarom organiseren wij een informatie middag: Valpreventie.
Een therapeut van Fysio Veldhoven zuid komt vertellen hoe we het beste op de been blijven.
Voor de exacte datum houd onze nieuwsbrief en boekje in de gaten.
We kijken ook al vooruit naar de zomer activiteiten. Het Veldhovens muziek korps geeft een concert bij de Gender.
Hiervoor kunt u zich later dit jaar inschrijven. Het wordt hopelijk een spektakel met mooie muziek en gezelligheid.
Let op onze informatie kanalen.
Omdat het vorig jaar een groot succes was organiseren we ook dit jaar weer de BBQ.

Tot volgende maand, Gerry van Tuijl

Namens Bestuur