Line-dansen

LINE-DANSEN

The Union Country Line dancers.

Start lijndansen

Op woensdag 1 september om 10 uur hoopt de lijndansgroep weer te starten in de grote zaal van den Bond.

We zijn een gezellige groep, die onder leiding van een ervaren dansinstructrice op moderne (country)muziek dansen. Voordat we beginnen doet zij de pasjes voor en daarna oefenen we ze in blokjes van 8 tellen. Iedereen met een beetje gevoel voor ritme kan vrij eenvoudig meedoen. Nieuwe leden zijn van harte welkom. Mocht u meer informatie willen , mail even naar
ldkbovhv@gmail.com
Tot ziens op woensdag 1 september a.s. 10.00 uur

Door Frans Dijkhoff

The Union Country Linedansers is de line dansgroep van de KBO Veldhovendorp/Zonderwijk/’t Look.
Maar alle leden van de KBO-kring Veldhoven mogen zich bij ons aansluiten.

We dansen op zowel country als hedendaagse muziek.

De meeste dansen bestaan uit vier of acht blokjes van iedere acht tellen.

We oefenen de dansen in blokjes van meestal acht tellen, waarna we het volgende blokje oefenen.

Na het oefenen zetten we de muziek aan en dansen we op de maat van de muziek.

De leidster is duidelijk te verstaan doordat ze tijdens het lessen gebruik maakt van een draadloze hoofdmicrofoon.

De danslessen worden iedere woensdagmorgen geven van 10.00 tot 12.00 uur.

Als u belangstelling hebt om met deze gezellige groep mee te doen kom dan gerust een keertje kijken en natuurlijk mag u ook gratis een keertje meedoen.

Mocht u nog nadere inlichtingen willen dan kunt u altijd even contact opnemen met via de mail bij

ldkbovhv@gmail.com

Ook voor het lesgeld hoeft u het niet te laten, dit bedraagt € 7,50 per maand.

Deze pagina is aangepast op 20 Juni 2017